joi, 1 ianuarie 2009

Au trecut sarbatorile

A trecut Craciunul, a trecut si revelionul. Sarbatorile astea au fost prea fade, prea lipsite de spiritul care trebuiau sa le degaje. Pana si impodobirea bradului nu a mai fost asa ca in alte dati, a fost mai mult ca un lucru care trebuia facut. Poate e doar la mine, o plictiseala acuta sau o lipsa de chef, sau poate e o chestier generala. Am facut toate lucrurile care se fac: am mancat, baut, dansat, petrecut, munte, schiat. Cel mai mult mi-a placut schiatul dar asta a durat cel mai putin; ce e frumos tine putin, nu? Lege universala.
Anul trecut? A fost OK. Cea mai mare realizare a fost ca mi-am luat carnet de motor si motor, ceea ce imi doream de mult timp. In rest… nimic spectaculos.
Anul asta? O singura dorinta. Sa gasesc ceva care m-a cam ocolit in ultimul timp. Dragostea. Astept primavara si vara ca sa pot scoate motorul la plimbari lungi prin tara.Nu ar strica mai mult optimism in ceea ce ma priveste O sa trec asta pe lista de incercari. A, si vreau sa traiesc mai mult.
Acum? Odihna pana incepe serviciul. Si poate o mica depresie asa, ca dupa sarbatori, ca sa nu fie totul prea monoton.

Niciun comentariu: