marți, 15 mai 2012

Lectie de civilizatie

La sosirea in Romania, spaniolii au fost intrebati de reporteri:
- Ce credeti despre civilizatia din Romania?
- Cred ca ar fi o idee buna.

Lasand gluma, spaniolii ne-au dat o lectie foarte importanta de civilizatie. Au venit zeci de mii de suporteri ai celor doua echipe, de era centrul mai plin ca la revolutie.




Mergand de la metrou de la Universitate spre casa am trecut printre mai multe grupuri de suporteri atat ai lui Athletic cat si ai lui Atletico si mai toti erau veseli, cantau sau vorbeau. Nu am vazut si nu am auzit de nici un incident, cat de mic, intre doi suporteri adversi. Nici unul!!!
La noi, daca jucau oricare doua echipe (mai ales din Bucuresti), suporterii isi dadeau intalnire special ca sa se bata. Da-l incolo de meci, nu conteaza scorul, e mai important sa le scoatem alora dintii. Si jandarmii aia bulangii se baga ca musca in lapte si ne mai si aresteaza, mama lor!!! A pierdut echipa mea favorita? Nu conteaza, poate castiga etapa viitoare. Ba da' ce i-am tras-o grasului ala! Doar era din galeria cealalta, blasfemie!!!
Asta tine de civilizatie fratilor. Bine, si de nivelul de inteligenta, ca sincer nu cred ca asa-zisii suporteri care fac scandal meci de meci au mai mult de 4 clase, dar civilizatia se cladeste si pe cultura, nu?
Noi inca mai dam cu parul in timp ce ei au invatat sa injure... si cred ca mai avem mult pana sa invatam si noi sa vorbim.

Niciun comentariu: