joi, 1 aprilie 2010

Un minut de liniste

Aseara am ajuns in fata blocului, am deschis usa si cand m-am intors tocmai trecea pe acolo o pisica. M-am lasat pe vine si am vorbit cu ea, am chemat-o, si incet incet, mirosind cu teama, a venit pana aproape de mine. Am intins mana si am ingaiat-o incet si cand a vazut ca am intentii pasnice s-a apropiat mai mult si s-a asezat intre picioarele mele sa o mangai. Statea cuminte si tine ochii aproape inchisi, cum fac pisicile cand le place ceva. Incet, in timp ce o mangaiam, s-a ridicat in labele din spate si pe alea din fata le-a pus pe piciorul meu drept mirosind curioasa. Cand si-a dar seama ca piciorul meu e destul de mare, s-a suit pe el si s-a asezat acolo linistita, cu ochii inchisi, asteptand sa o mangai, parca eram prieteni mai vechi. Nu a trecut nici o masina pe strada si a fost un moment frumos de liniste. 
A durat doar un minut, pentru ca a venit un vecin si pisica s-a speriat si a fugit, dar in minutul ala parca a fost o conexiune intre mine si ea.

Niciun comentariu: