vineri, 14 august 2009

Nepitoreasca Romanie - Episodul 1: Nu mai avem jetoane gri


Voi incepe azi un serial intitulat Nepitoreasca Romanie in care voi expune cateva din lucrurile care nu imi plac la tara asta si la oamenii care o locuiesc. Pentru ca tocmai m-am intors din concediu, o sa incep cu un subiect proaspat in mintea mea.
Acum cateva zile am fost la Tg Ocna la salina, un loc foarte frumos amenajat, cu mese de ping pong, biliard, tobogane gonflabile, teren de fotbal, de tenis cu piciorul, de basket, etc. Bineinteles ca toate astea au un pret si acesta era de 18 lei de persoana, iar pentru grupuri mai mari de 10 persoane, 16 lei. Noi fiind 13, am cerut, cum e si normal, bilete reduse. Mare ne-a fost mirarea cand raspunsul venit din partea casierei a fost ca nu mai au jetoane pentru grupuri pentru ca toate sunt in turnicheti, asa ca trebuie sa ne dea jetoane individuale. Cu cateva proteste si spunend ca 2 lei in plus nu conteaza, platim fiecare cate 18 lei si primim niste jetoane de metal vopsite roz, iar dupa ce o intrebam pe casiera aflam ca cele pentru grupuri erau gri. Iesind din ghiseu, inca se mai auzea glasul casierei care se enervase de tupeul nostru de a cere jetoane gri cand ea nu avea. La turnicheti fiecare baga fisa si trece, deci nu conta deloc culoarea fisei, toate aveau aceeasi forma si greutate si sunt convins ca turnichetii aia nu citeau culoarea jetoanelor.
Intrebarea care a ramas in mintea tuturor a fost: Nu putea sa ne dea jetoane de orice culoare si sa platim 16 lei? Problema aici e de principiu, nu de bani si nu pot sa nu observ iar diferenta intre serviciile de afara (am fost in Grecia anii trecuti si Turcia anul asta) si serviciile de la noi, unde parca ti se face o favoare ca esti servit.

Niciun comentariu: