vineri, 2 iulie 2010

Update concerte 2

1. Aerosmith. Am stat cam in spate, si din cauza schelelor si a celor cocotati pe ele nu s-a vazut prea bine, dar noroc cu display-urile alea :D. In schimb s-a auzit bine, ceea ce se intampla de obicei la trupele straine. Steven Tyler a fost in forma si a facut show ca de obicei. Au cantat melodiile lor cunoscute si publicul a reactionat ca atare. Am cantat si am dansat siii... altele. Am ramas putin surprins cand Joe Perry a cantat pe un Stratocaster lefthanded tinut invers.

2. Metallica & Co. Din pacate am pierdut Vita de Vie pentru ca era coada la intrare. Nu se pune ca am plecat mai tarziu de acasa, da? :)) Anthrax au fost OK desi eu nu ma omor cu ei. Dintr-un noroc chior am reusit sa in treu la Golden Ring cand a inceput Megadeath. Pe ei chiar asteptam sa ii vad si au fost OK. Vocea lui Mustain nu prea se auzea ca deh, nu erau ei trupa principala si nu era facuta pentru ei sonorizarea, dar a mers. Slayer nu prea m-au incantat. Vorba unui prieten, astia isi aleg un acord si canta pe el de la un capat la altul al melodiei. Sau cum a spus altcineva, parca ar fi aceeasi melodie pe repeat, ca prea sunt toate la fel. Apoi a venit Metallicaaaaa. Ma gandeam ca ei sunt mai putin metal decat cei dinaintea lor, dar au intrecut asteptarile. Au ridicat tempo-ul melodiilor ca sa sune mai agresiv (adica au cantat mai repede) si au tinut un super show. Artificii, flacari, iar display-ul ala mare din spate a fost demential. I-a scapat lui Hetfield la un moment dat un Budapest dar si-a dat seama si pana la sfarsit a repetat Bucharest de 1000 de ori. Azi am vazut ca un tip vinde pe net cu 100 de roni bucata pene aruncate de Metallica. Scump dom'le scump! dincolo era mai ieftin!

urmeaza Ozzy in octombrie :D

Niciun comentariu: