duminică, 23 mai 2010

Rezumat

N-am mai dat pe aici de ceva vreme, si desi sunt mai multe lucruri care merita cate un post separat, o sa fac doar un rezumat. Partea cea mai frumoasa la toate evenimentele de mai jos a fost ca am avut-o langa mine pe mandra mea draga. :)

1. Noaptea muzeelor
Weekendul trecut a fost Noaptea muzeelor si cum mai multe muzee au fost deschise pana spre dimineata nu puteam sa ratam ocazia. Primul pe lista a fost Muzeul Municipiului Bucuresti si a fost foarte interesant sa vedem poze de acum multi ani si sa intuim unde au fost facute. Desi a fost cald a meritat. Dupa o mica pauza la Spring time ne-am indreptat catre Muzeul National de Arta, dar cand am vazut ca era coada pana la poarta am zis pas si ne-am continuat drumul catre Muzeul Enescu. Aici am prins sfarsitul unui concert foarte frumos de muzica veche si cand am ajuns noi sala de concerte era plina ochi, a trebuit sa stam pe margine. Dupa o mica pauza in care am profitat de faptul ca lumea a iesit si am prins locuri in fata pe scaun, am asistat la un concert foarte frumos sustinut de un cvartet format din vioara, viola, violoncel, si flaut. Din repertoriu au facut parte Besame mucho, Singing in the rain, Mana de carnaval si mult altele si aplauzele au fost din plin. Fiind trecut de 3 am luat-o incet spre casa, dar cum Muzeul National de Arta era deschis pana la 4 am trecut repejor si prin el a completat o seara minunata.
2. AC/DC
Duminica a urmat, bineinteles, mult asteptatul concert AC/DC. Am ajuns si noi pe la 5 ca orice  persoana care se respecta si ne-am pozitnionat chiar in spatele gardului intre Golden si Normal. Aglomeratie mare moncher, dar asa e la concerte. Seara a fost deschisa de cei de la Down din care nu am inteles nimic pentru ca au avut o sonorizare infecta. Dupa ei au urmat Iris care s-au ridicat la nivelul numelui. Sonorizare buna, Cristi Minculescu intr-o forma buna, selectie buna a melodiilor. In lateral, Phil Anselmo (vocalul de la Down) a savurat si el concertul si la- felicitat pe Cristi cand a trecut pe langa el. La ora 9 fix (Down a inceput cu 15 minute mai devreme decat era programat iar Iris la ora 19:30 fix) au intrat pe scena cei de la AC/DC. Show-ul a fost total iar sonorizare ireprosabila. S-a auzit demential. Incepand cu locomotiva din care ieseau flacari, continuand cu stipteas-ul lui Angus si izmenele lui cu AC/DC, imensa papusa Rosie, clopotul urias de la Hell's Bells, ploaia de confeti si terminand cu salvele de tunuri de la For those about to rock, totul a fost super. Bineinteles, mai putin faptul ca dupa concert am facut 30-40 de minute pe jos pana in centrul vechi, dar asta e doar un lucru minor.

3. Mircea Baniciu
Joi a fost in Club Fire un concert Mircea Baniciu. Jovial ca de obicei, a facut un concert frumos de 2 orealaturi de Vladi Cnejevici si in partea a doua Teo Boar. Publicul nu s-a lasat mai prejos si nu l-a lasat pe Mircea sa coboare de pe scena fara doua bisuri. Intotdeauna e placut sa ai cantaretul aproape, iar cantarile din cluburi au farmecul lor special. A fost o seara frumoasa.

Niciun comentariu: